سعودی عرب اور امارات پاکستان میں 25، 25 ارب ڈالر کی سرمایہ کاری کریں گے: نگراں وزیراعظم

پاکستان کے وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے تصدیق کی ہے کہ سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات اگلے تین برسوں کے دوران پاکستان میں 25، 25 ارب ڈالرز کی سرمایہ کاری کریں گے۔ عرب نیوز کی رپورٹ کے مطابق وزیراعظم نے کہا ہے کہ سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات پاکستان میں یہ سرمایہ کاری پراجیکٹس کی مد میں کریں گے۔ سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات یہ سرمایہ کاری سپیشل انویسٹمنٹ فیسیلیٹیشن کونسل (ایس آئی ایف سی) کے تحت پراجیکٹس پر کریں گے۔ واضح رہے کہ سابق وزیراعظم شہباز شریف کی حکومت میں جون میں اس کونسل کا قیام عمل میں لایا گیا تھا، جس کا مقصد پاکستان میں سرمایہ کاروں کو سہولت فراہم کرنا اور ملک کی معیشت کو سنبھالنا تھا۔

معلومات کے مطابق، اتوار کو پاکستانی فوج کے سربراہ جنرل عاصم منیر نے کراچی میں کاروباری شخصیات کے ساتھ ملاقات کی تھی اور کہا تھا کہ نئی تخلیق شدہ کونسل کے پاس سعودی عرب، متحدہ عرب امارات، قطر، اور کویت سے 100 ارب ڈالر تک کے سرمایہ کی صلاحیت ہوتی ہے۔

پیر کو بین الاقوامی اداروں کے صحافیوں کے ساتھ ملاقات کے دوران نگراں وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے آرمی چیف کے بیان کی تصدیق کی۔

اس ملاقات کے دوران نگراں وزیراعظم نے کہا کہ سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کے طرف سے یہ سرمایہ کاری دو، تین برسوں میں کی جائے گی جس کا مرکز کان کنی اور معدنیات سیمٹ دیگر سیکٹرز پر ہوں گا۔

سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کے افسران نے پاکستانی وزیراعظم کے بیان پر اب تک کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے۔

پچھلے مہینے، سعودی عرب کا ایک وفد پاکستان کا دورہ کیا تھا، جس کا مقصد پاکستان میں کان کنی کے سیکٹر میں سرمایہ داری کے مواقع تلاش کرنا تھا۔ خیال ہے کہ پاکستان میں تقریباً چھ کھرب ڈالر کی معدنی ذخائر موجود ہیں۔

سعودی وفد نے اسلام آباد میں منعقد ہونے والے معدنی سمٹ میں بھی شرکت کی تھی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

How to increase hemoglobin? 8 Health Tips Using FIsh Oil Kane Brown coming to Buffalo in April 3 Stray Kids Members Involved in Minor Car Collision Top 7 Largest Flying Insects in Canada